OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

I. ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, co pozwoli Państwu i nam wywiązać się z obowiązku informacyjnego nałożonego w tym rozporządzeniu.

Informujemy, iż w związku z możliwym pozyskaniem Państwa danych osobowych, uzyskamy status administratora tych danych (zwany dalej ADO). W szczególności będą to dane:

  • Państwa,
  • Państwa pracowników,
  • Państwa Klientów,
  • Innych osób fizycznych, z którymi Państwo współpracujecie w ramach różnych aktywności podjętych przez Państwa oraz ADO.

Cele przetwarzania danych osobowych to:

  • wypełnienie obowiązków prawnych spoczywających na ADO,
  • współpraca między ADO, a interesariuszami powierzającymi swoje dane osobowe do przetwarzania,
  • wypełnienie postanowień umownych,
  • promocja ADO z zastosowaniem narzędzi marketingowych.

Dane jakie będziemy przetwarzać to w szczególności:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • nazwa stanowiska pracy,
  • adres pracodawcy,
  • nr telefonu służbowego.

Możemy przetwarzać także inne dane osobowe przekazane nam na podstawie decyzji osób, które dostarczyły takie dane
na własną odpowiedzialność. Mogą to być np. dane osobowe dostarczone poprzez e-mail, formularz kontaktowy, sms, komunikator czy też w inny sposób, bez zamawiania tych danych przez ADO.

Zakres powyższych danych może zostać zmieniony, co może zostać wyartykułowane poprzez:

  • upoważnienie do przetwarzania,
  • umowę powierzenia przetwarzania,
  • zastrzeżenia ograniczające przetwarzanie wyrażone w formie pisemnej.

Informacja o zmniejszeniu liczby kategorii danych powinna zostać dostarczona w sposób umożliwiający ADO spełnienie Państwa żądania.

Jednoczenie Pragniemy Państwu zagwarantować poszanowanie zachowania prywatności oraz zasad bezpieczeństwa uzyskanych danych osobowych, które przybierają postać zapisów elektronicznych bądź dokumentów papierowych.

Informujemy, iż uzyskaliśmy zgodność z wymaganiami RODO, w związku z czym nadzorujemy procesy i rozwiązania organizacyjne, które zapewnią Państwu korzystanie z pełni praw zagwarantowanych w RODO.

Informujemy, iż z pełnomocnikiem ds. ochrony danych osobowych, można się kontaktować , nr tel. 552351095, wewnętrzny 133, e-mail: rodo@extom.com.pl

II. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych (ADO) przetwarzanych w ramach nawiązanych relacji jest EXTOM-MEBLE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, Kazimierzowo 6 D, 82-300 Elbląg, e-mail:  extom@extom.com.pl

III. PRZETWARZANIE DANYCH

Dane osobowe przetwarzane przez nas w związku z realizacją przedmiotu działalności ADO, pozyskiwane
są z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i uwzględniają:

  • uzyskanie zgody zainteresowanych osób fizycznych lub zgody ADO do powierzenia lub udostępnienia danych osobowych (jeśli dotyczy),
  • zapewnienie zgodności prawnej przetwarzania,
  • cele i czynności przetwarzania.

Osobom dostarczającym nam swoje dane osobowe gwarantujemy, iż nie będziemy w jakikolwiek sposób wykorzystywać tych danych do profilowania czy też działań niezgodnych z ww. celami przetwarzania, zarejestrowanymi jako cele uzasadnione prawnie.

Państwa dane będą przechowywane przez czas prowadzenia korespondencji z Państwem, o ile nie wyrażą Państwo sprzeciwu wobec ich przetwarzania. 

IV. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA.

Państwa dane przetwarzane są zgodnie z RODO oraz powszechnymi i szczególnymi przepisami prawa obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej i nie są przekazywane poza Unię Europejską.

V. PAŃSTWA PRAWA W STOSUNKU DO PRZEKAZANYCH DANYCH OSOBOWYCH

Mając na względzie powyższe informujemy, iż przysługuje Państwu, w stosunku do przetwarzanych przez nas danych osobowych prawo do:

  • dostępu do danych osobowych,
  • sprostowania danych osobowych,
  • usunięcia danych osobowych,
  • ograniczenia lub rozszerzenia przetwarzania danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  • przenoszenia danych osobowych,
  • wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jednocześnie informujemy, iż w każdym z ww. przypadków Państwa prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z aktami prawnymi Rzeczypospolitej Polskiej, Unii Europejskiej bądź innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej – odpowiednio do operacji przetwarzania danych.

VI. WYKONANIE PRAW OSÓB, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE

Prawa osób fizycznych, o których mowa powyżej mogą być egzekwowane poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej ADO oraz poprzez pocztę e-mail na adres: rodo@extom.com.pl

Dopuszcza się możliwość egzekwowania praw osób, których dane dotyczą poprzez inne czynności, z zastrzeżeniem koniczności wykazania rozliczalności podjętych działań (należy dostarczyć dowód, że czynność w ramach prawa osób, których dane dotyczą została przeprowadzona).

VII. ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Państwa danych mogą być wyłącznie pracownicy i współpracownicy ADO, Organizacje uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, które zapewniają akceptowalny poziom ryzyka przy przetwarzaniu i spełniają standardy określone w art. 28 i 32 RODO.

ADO gwarantuje zaangażowanie adekwatnych środków fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, modyfikacją, kradzieżą, nieuprawnionym ujawnieniem, nieuprawnionym wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

ADO wdrożył i respektuje procedury postępowania z naruszeniami danych osobowych, włącznie z koniecznością powiadamiania o takich naruszeniach Urzędu Ochrony Danych Osobowych w czasie 72 godzin od czasu uzyskania informacji o takim naruszeniu.