Aby ułatwić Państwu kontakt z nami i wykluczyć proste pytania, na które znamy już odpowiedzi – przygotowaliśmy dział F.A.Q. Jeśli posiadają Państwo do nas jakieś pyatania, chętnie na nie odpowiemy, również w tym dziale.
1. CZY PAŃSTWA MEBLE SĄ SPRZEDAWANE W CAŁOŚĆI CZY W PACZKACH?
Wszystkie nasze meble sprzedawane są w płaskich paczkach do samodzielnego montażu. Do każdego mebla dołączona jest czytelna instrukcja montażu.
2. JAK ZALOGOWAĆ SIĘ DO STREFY KLIENTA NA STRONIE WWW.EXTOM.COM.PL ?
Na górny pasku strony znajduję się link do STREFY KLIENTA. Jeśli nie posiadają Państwo konta prosimy o rejestrację. W ciągu 1-3 dni potwierdzimy aktywację konta. W przypadku posiadania aktywnego konta, proszę zalogować się, korzystając z tego samego linku.
3. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA NA MEBLE?
Praktycznie całą naszą ofertę mamy na stanie w magazynie, więc termin realizacji wynosi około 7 dni. Gdyby jednak zdarzył się brak jakiegokolwiek mebla, to termin realizacji nie przekracza 30 dni.
4. CZY MOŻNA ZAMAWIAĆ POJEDYNCZE ELEMENTY Z PROGRAMÓW MEBLOWYCH ?
Oczywiście, tworząc nasze programy meblowe mamy świadomość indywidualizmu każdego z naszych Klientów. Dlatego każdy z Nich ma możliwość 100% wyboru poszczególnych elementów tworząc własne wnętrze.
5. CZY NA MEBLE EXTOM JEST GWARANCJA?
Zgodnie z panującym w Polsce prawem na meble udzielamy 2 letniej gwarancji.
6. W JAKIEJ FORMIE KUPUJE SIĘ KUCHNIE EXTOM?
Kuchnie EXTOM sprzedajemy w następujący sposób: – osobno korpus – osobno front.
Przykład:
– szafka wisząca W2/50 składa się z 1 paczki korpusu W2/50 i jednej paczki frontu W2/50
– szafka stojąca D11/80 składa się z 1 paczki korpusu D11/80 oraz 2 paczek z frotami „40”
– szafka stojąca 2D14K/40 składa się z 2 paczek korpusu 2D14K/40, 1 paczki z frontem 2D14K/40 oraz jednej paczki z koszem CARGO.