Aby ułatwić Państwu kontakt z nami i wykluczyć proste pytania, na które znamy już odpowiedzi – przygotowaliśmy dział F.A.Q. Jeśli posiadają Państwo do nas jakieś pyatania, chętnie na nie odpowiemy, również w tym dziale.

1. CZY PAŃSTWA MEBLE SĄ SPRZEDAWANE W CAŁOŚĆI CZY W PACZKACH?

Wszystkie nasze meble sprzedawane są w płaskich paczkach do samodzielnego montażu. Do każdego mebla dołączona jest czytelna instrukcja montażu.

2. JAK ZALOGOWAĆ SIĘ DO STREFY KLIENTA NA STRONIE WWW.EXTOM.COM.PL ?

Na górny pasku strony znajduję się link do STREFY KLIENTA. Jeśli nie posiadają Państwo konta prosimy o rejestrację. W ciągu 1-3 dni potwierdzimy aktywację konta. W przypadku posiadania aktywnego konta, proszę zalogować się, korzystając z tego samego linku.

3. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA NA MEBLE?

Praktycznie całą naszą ofertę mamy na stanie w magazynie, więc termin realizacji wynosi około 7 dni. Gdyby jednak zdarzył się  brak jakiegokolwiek mebla, to termin realizacji nie przekracza 30 dni.

4. CZY MOŻNA ZAMAWIAĆ POJEDYNCZE ELEMENTY Z PROGRAMÓW MEBLOWYCH ?

Oczywiście, tworząc nasze programy meblowe mamy świadomość indywidualizmu każdego z naszych Klientów. Dlatego każdy z Nich ma możliwość 100% wyboru poszczególnych elementów tworząc własne wnętrze.

5. CZY NA MEBLE EXTOM JEST GWARANCJA?

Zgodnie z panującym w Polsce prawem na meble udzielamy 2 letniej gwarancji.

6. W JAKIEJ FORMIE KUPUJE SIĘ KUCHNIE EXTOM?

Kuchnie EXTOM sprzedajemy w następujący sposób: – osobno korpus – osobno front.

Przykład: 

– szafka wisząca W2/50 składa się z 1 paczki korpusu W2/50 i jednej paczki frontu W2/50

– szafka stojąca D11/80 składa się z 1 paczki korpusu D11/80 oraz 2 paczek z frotami „40”

– szafka stojąca 2D14K/40 składa się z 2 paczek korpusu 2D14K/40, 1 paczki z frontem 2D14K/40 oraz jednej paczki z koszem CARGO.